U2 – Pop
Nové (a samozřejmě očekávané) album irské super–kapely mělo přinést světovému publiku jisté zadostiučinění: čistý ohnivý rock’n’roll. Alespoň tak to Bono proklamoval už roku 1995. Ovšem 3. května se v regálech prodejen objevilo CD s názvem Pop. Nebo nabízí snad přece jen rock’n’roll?
Je to typické znění U2 (známé už z 10 desek), propasírované tentokrát skrze aktuální sound londýnské taneční scény. Producenti Flood, Howie B a Nellee Hooper dali písním jednoduše svůj pohled. Je to moderně pojatý rock. Současný rock! Výrobek obstarali U2, ale balení vytvořili puntičkáři z agendy Soul II Soul. Jinak by to samozřejmě vypadalo v kombinaci s designéry typu Steva Albiniho nebo Stock/Aitken/Waterman. V uměleckém měřítku je důležitý vnitřní pocit, ne vnější škatulka. Pocit! Pocit! Pocit!
U2 vás svou náladou vtáhnou natolik, až se vaše mysl automaticky přicucne ke znění, které rozmanitě mění polohy. Od hyperstereo–panorám až k lehounkým zvonivým aku–polohám. Nejsou to jiné objekty, jsou jen malovány jinou technikou. Inovace! Proč nesdělovat své myšlenky čerstvě a rozmanitě než suše a monotónně. Magie takových praktik však musí být vystavěna na pevných základech (ne z nich tvořit základ), pak může být stabilní a nepomíjivá. U2 takové parametry splňují.
Srovnej si: není třeba